Мрієш вивчити іноземну мову і вільно спілкуватись?

Беззаперечною є зацікавленість до вивчення іноземних мов у нашій країні останніми роками. Це пов’язано, у першу чергу, з інтеграцією України у світове співтовариство та розвитком у зв’язку з цим міжнародних відносин. Разом зі зростанням попиту на фахівців з іноземних мов підвищилися вимоги до ефективності й якості їх навчання. Інтенсивно відбувається пошук нових методів навчання, їх удосконалення, розробка й упровадження нових інноваційних засобів у навчальний процес. В умовах сьогодення домінування словесно-логічного способу подачі навчального матеріалу (заучування лексичного матеріалу здебільшого за підручниками, ознайомлення з країнознавчим матеріалом окремо від вивчення мови) знижує ефективність процесу вивчення іноземної мови. Тому необхідно звернути увагу на сучасні технічні засоби навчання іноземної мови і прийоми роботи на заняттях, за допомогою яких можна викликати у студентів зацікавленість іншомовною діяльністю. Дотримуючись припущення, що інтерес є одним із центральних позитивних мотивів-стимулів у процесі вивчення іноземної мови, спираючись на погляди різних учених щодо пізнавальної значимості в навчальному процесі, можна ствердити, що інтерес виступає суттєвою складовою мотиваційної структури особистості, від особливостей якої залежить динаміка ставлення особистості до навколишнього середовища. Іншими словами, пізнавальний інтерес є не лише рушійною силою активності студента, але й важливою умовою успішності навчання. Для того, щоб навчальні матеріали стали позитивним мотивомстимулом, вони повинні мати насамперед емоційний вплив на студентів, відповідати їхнім інтересам, враховувати особистий досвід у рідній та іноземній мовах, містити нові чи маловідомі факти, здатні задовольнити їх зацікавленість, проблемні тексти та завдання, які б стимулювали активність студентів, спонукали до роздумів, викликаючи бажання висловитися. До таких навчальних матеріалів ми відносимо автентичні художні фільми.
Комментарии
Отправить комментарий